Op 19 september was het weer zo ver: Shopping Today. Ook dit jaar waren we als MediaCT weer aanwezig op hét e-commercekennisevent van het jaar. Net zoals voorgaande jaren vond het event weer plaats in DeFabrique in Utrecht. Dit jaar was het thema ‘Future of the journey’. Het event draaide om de toekomst van e-commerce, er werd gekeken naar trends, opkomende technologieën en nog veel meer. Onze stand werd goed bezocht en we hadden interessante gesprekken met bezoekers en partners. Daarnaast gaven Jos Pieters en Juran van Breukelen een boeiende presentatie: Your Data On Demand: E-commerce data altijd en overal up-to-date. 

Your Data On Demand: E-commerce data altijd en overal up-to-date

Juran van Breukelen van MediaCT en Jos Pieters van Jac Hensen spraken over hoe organisaties steeds meer systemen inzetten naast een webshop. Denk hierbij aan een ERP waarin verschillende data zoals, producten, prijzen en klantgegevens opgeslagen worden of een PIM om de productinformatie up-to-date te houden. Ook vertelden zij hoe Jac Hensen, dé mannenmodezaak van Nederland, hun processen en integraties klaarmaakt voor de toekomst. Naast toekomstplannen werd er ook stilgestaan bij de langdurige samenwerking en concrete toepassingen van het Magement platform. 

ST-1.jpg

DeFabrique leende zich als evenementenlocatie voor Shopping Today uitstekend voor interessante kennissessies en cases waaraan kon worden deelgenomen. Bezoekers konden hier zelf invulling aangeven waardoor er voor iedereen iets interessants te beleven was.

ST-3.jpg

Onze collega’s hebben weer veel partners, klanten en andere bezoekers gesproken over Magement, data-integraties en ontwikkelingen op het gebied van e-commerce. Wij kijken alweer uit naar volgend jaar! 

Bekijk hieronder de recap-video van ShoppingToday 2019