Het aanmelden voor de Nationale Thuiswinkel Awards is van start gegaan! De Nationale Thuiswinkel Awards reikt weer de publieks- en vakprijzen uit aan de beste webwinkel van Nederland op 7 en 8 maart 2013.

Publieksprijzen

Erkenning en waardering van de consument voor jouw shop is de beste promotie die je je maar kan wensen. Dit is ook de grootste reden waarom e-commerce bedrijven zich inschrijven voor de Nationale Thuiswinkel Awards. De publieksprijzen worden in meer dan 20 categorieën uitgereikt en gekozen door de consument. De consument brengt online een stem uit op de favoriete shop. De voorwaarden om mee te doen zijn aangepast. Zo is het in 2013 alleen mogelijk om mee te doen in de race voor de publieksprijzen, als je shop een minimale omzet heeft van €500.000.

Vakprijzen

De vakprijzen worden steeds interessanter voor webwinkeliers en dit komt mede door het benchmarken met andere e-commerce bedrijven. Bij het deelnemen aan de vakprijzen, ontfermen experts zich over jouw webwinkel en beoordelen de shop aan de hand van vijf aspecten. Naast de titel van beste webwinkel van Nederland in 2013, zijn er ook deelvakprijzen waar om gestreden gaat worden. Je kan met de webwinkel excelleren in:

  • Online Marketing Award
  • Product Experience Award
  • Easy Buying Award
  • Fantastic Fullfilment Award
  • Customer Centricity

Je kan je webwinkel tot 19 januari aanmelden voor de publieksprijs en de vakprijs van de Nationale Thuiswinkel Awards 2013 via de website.

*Er zijn aanmeldingskosten aan verbonden