Friday Afternoon Sessie

De bezorging van online bestellingen is een belangrijk onderdeel van de customer journey. Wat geven consumenten aan belangrijk te vinden en hoe kunnen webwinkels hier op inspelen? Paul Jaspers, National Account Manager PostNL Checkout, komt vrijdag 17 mei in een onmisbare Friday Afternoon Sessie voor klantgerichte ondernemers, toelichten hoe je samen met PostNL kunt inspelen op de wensen en behoeften van de consument en hoe je snel nieuwe klanten kunt binden. Want vraag jezelf af, sluit jouw bestelproces wel aan bij de wensen van de onlineshopper anno nu en wat zijn die wensen?

PostNL Checkout - Faciliteer een optimaal bestel- en bezorgproces

De FAS is in samenhang met de onlangs gelanceerde PostNL Checkout. PostNL gaat namelijk verder in haar dienstverlening dan alleen pakketten bezorgen. De PostNL Checkout maakt het mogelijk om als consument zelf te bepalen waar maar ook wanneer je het product geleverd wilt hebben. Paul Jaspers komt speciaal langs om door middel van praktijkvoorbeelden alles over de mogelijkheden van de unieke PostNL Checkout te vertellen. Na de presentatie is er uitgebreid ruimte voor het stellen van specifieke vragen.

Wil jij weten of jouw webshop aansluit bij de wensen en behoeften van de onlineshopper anno nu en wat de mogelijkheden voor jouw webshop zijn?

OVER PAUL JASPERS

Paul Jaspers, online entrepreneur en digital marketeer helpt PostNL bij de lancering van PostNL Checkout. Hij besloot zelf in 2007 online te gaan ondernemen vanuit zijn woonplaats Los Angeles. Sinds 1998 was hij daar actief in sales en als marketing- en promotiespecialist voor distributeurs, labels in de entertainmentbranche en werkte samen met wereldbekende artiesten. Op basis van zijn online en offline ervaring helpt hij webshops beter aan hun klanten verkopen.

Friday Afternoon Sessie

Tijd: vrijdag 17 mei 2013 16:00

Locatie: MediaCT Hoofdkantoor Zuiderpark 22 9724 AH Groningen

T: 050 - 579 93 93