Vrijdag 14 juni was Diederick Ubels, owner & founder van MobPro te gast bij de Friday Afternoon Sessie. Een sessie die in het teken stond van de opmars van de m-commerce en ''tabvertising''. Welke ontwikkelingen doen zich voor en hoe kun je hier met je webshop zo efficiënt en effectief mogelijk op inspelen? Maar ook wat betekent M-commerce voor jou als adverteerder en welke interactie en conversiestapjes zijn belangrijk in jouw customer yourney als adverteerder. Diederick Ubels, owner & founder van MobPro vertelde hier alles over tijdens de Friday Afternoon Sessie van afgelopen vrijdag en gaf veel concrete voorbeelden wat heeft gezorgd voor een zeer interessante presentatie.

De groei van m-commerce neemt de komende jaren steeds verder toe. En de customer yourney, de aankoop van de consument is heftig veranderd. De consument komt via allerlei verschillende online kanalen tot een beslissing of hij wel of niet jou klant wil worden. ''Consuption today is new reality''. Het gebruik van smartphones en tablets om online te shoppen, heeft naar verwachting over 5 jaar hetzelfde niveau bereikt als de desktop en de laptop. De opmars van m-commerce is voor de webwinkelier dan ook een boot die hij niet mag missen.

Ben je nieuwsgierig wat er allemaal is verteld afgelopen vrijdag of kon je niet bij de FAS aanwezig zijn, niet getreurd, de gehele FAS is opgenomen op video en ook de slideshare van de presentatie hebben we voor je bijgevoegd.

We wensen je veel kijkplezier.

OVER DIEDERICK UBELS EN MOBPRO

In 2011 zagen Diederick Ubels, Tim Markestein en Edwin Metselaar toen nog in dienst van Zanox – M4N, een zeer scherpe verschuiving van het consumentengedrag van PC’s naar tablets en smartphones. Om de vraag te beantwoorden wat adverteerders nou met deze verandering kunnen zijn ze Mobile Professionals, MobPro begonnen. MobPro heeft verschillende technische tools ontwikkeld om een antwoord te kunnen geven op die vraag; een advertentie platform, mobile creation – bouwen van mobile websites en mobile tracking.