FAS sessies

FAS-verslag: Social Media Strategie in 60 minuten

Als organisatie moet je eigenlijk wel gebruik maken van social media, al is het maar om ervoor te zorgen dat je merk goed gevonden wordt op Google. Dat wordt nog een hele dobber als je geen goede strategie hebt. Jarno Duursma, zelfstandig social media consultant, trainer en auteur van het boek Social Media Strategie in 60 minuten, nam in 45 minuten zijn Smart Social Media Model met ons door. Dit model is speciaal ontwikkeld voor organisaties die zonder bepaalde gedachte zijn begonnen met social media.

Lees meer

FAS alert 15 november: Sociale Media Strategie

jarno_duursma_minder_wit

Sociale Media Strategie

Op zakelijk gebied is het eigenlijk een must om sociale media te gebruiken, al is het maar voor de gunstige vindbaarheid op Google van je merk. Heb je geen zin en tijd in ellenlange betogen maar wil je wel graag op de hoogte zijn? Kom dan naar de FAS van vrijadg 15 november a.s.!

Lees meer

FAS verslag: Revolutie in (mobiel) betalen

Wil je als retailer blijven inspelen op marktontwikkelingen en consumentenbehoeften, dan heb je een nieuwe visie op betalen nodig. Weg met de betaaldrempel! Expert Arlette Broex sprak over mCommerce en de ontwikkelingen in de nabije toekomst. De betaalmethode èM! komt tegemoet aan de wensen van consument en retailer.

Lees meer

FAS verslag: M-commerce & Tabvertising 14 juni 2013

Vrijdag 14 juni was Diederick Ubels, owner & founder van MobPro te gast bij de Friday Afternoon Sessie. Een sessie die in het teken stond van de opmars van de m-commerce en ”tabvertising”. Welke ontwikkelingen doen zich voor en hoe kun je hier met je webshop zo efficiënt en effectief mogelijk op inspelen? Maar ook wat betekent M-commerce voor jou als adverteerder en welke interactie en conversiestapjes zijn belangrijk in jouw customer yourney als adverteerder.
Lees meer

Fas alert 14/06 – M-commerce & Tabvertising

FAS M-commerce & Tabvertising

De groei van m-commerce neemt de komende jaren steeds verder toe. Het gebruik van smartphones en tablets om online te shoppen, is naar verwachting over 5 jaar op hetzelfde niveau als de desktop en de laptop. De opmars van m-commerce is voor de webwinkelier dan ook een boot die hij niet mag missen. Welke ontwikkelingen doen zich voor en hoe kun je hier voor je webshop zo efficiënt en effectief mogelijk op inspelen? Al eens gehoord van de term ‘Tabvertising‘? Tijdens de volgende editie van de FAS op vrijdag 14 juni besteden we hier uitgebreid aandacht aan. Mis het niet!

Lees meer

Hoe helpt PostNL u in te spelen op de wensen van online kopers?

Vrijdag 17 mei waren Paul Jaspers en Stefan Binnerts van PostNL te gast bij de Friday Afternoon Sessie. Een sessie die volledig in het teken stond van de PostNL Checkout. Veel e-commerce ondernemers waren aanwezig om te zien welke voordelen de PostNL Checkout hun webwinkel biedt. De uitgebreide presentatie over de werking en de speciale Magento plugin maakte de sessie tot een groot succes. Een uitgebreid verslag vind je hier.

Lees meer

FAS 17 mei: Hoe helpt PostNL u in te spelen op de belangrijkste wensen van online kopers?

FAS PostNL

Friday Afternoon Sessie

De bezorging van online bestellingen is een belangrijk onderdeel van de customer journey. Wat geven consumenten aan belangrijk te vinden en hoe kunnen webwinkels hier op inspelen? Paul Jaspers, National Account Manager PostNL Checkout, komt vrijdag 17 mei in een onmisbare Friday Afternoon Sessie voor klantgerichte ondernemers, toelichten hoe je samen met PostNL kunt inspelen op de wensen en behoeften van de consument en hoe je snel nieuwe klanten kunt binden. Want vraag jezelf af, sluit jouw bestelproces wel aan bij de wensen van de onlineshopper anno nu en wat zijn die wensen?

Lees meer

FAS verslag – Verhoog je conversie door het gebruik van de zoekfunctionaliteit in je webshop

Vrijdag 19 april was Jeroen Ponsioen, Director bij Qweery, te gast bij de maandelijkse Friday Afternoon Sessie van MediaCT waar hij inging op het verhogen van de conversie door het gebruik van de zoekfunctionaliteit in je webshop. ‘Wat niet gevonden wordt zal ook niet worden gekocht’. Bij zoekers bedraagt de conversie gemiddeld 6,3% tegenover 3,64% bij bezoekers die geen producten zoeken.

Lees meer

Pagina 1 van 3123