Vaker schreven we al hoe de komst van het internet heeft gezorgd voor een verschuiving in de manier waarop de consument zijn inkopen doet. Cor Molenaar, hoogleraar e-marketing aan de Erasmus Universiteit en auteur van verschillende boeken over dit onderwerp, spreekt aanstaande vrijdag (18 september) tijdens The Holland WebWeek in Groningen over de gevolgen die dit heeft voor de binnenstad die we nu kennen. Deze verschuiving van offline naar online brengt ook kansen met zich mee om beide verkoopkanalen naadloos met elkaar te integreren zodat zij elkaar aanvullen. En hoe haal je online de klant over tot het doen van een aankoop? Op deze mogelijkheden wordt tijdens deze dag ingegaan door sprekers Tjitte Folkertsma (MediaCT), Stefan van den Berg (Afterpay) en Janco Klijnsma (Conversify).

Cor Molenaar

Tjitte Folkertsma

thwwg-stefan-van-den-berg1.jpg

Stefan van den Berg

Janco Klijnsma

Tjitte Folkertsma presenteert tijdens Retailers Congres. E-commerce; waar liggen de kansen?

Ook is er op vrijdagochtend een lezing van artiest en innovator Daan Roosegaarde. Bekijk het dagprogramma voor meer informatie.

Gratis kaarten

Heb je interesse in retail, (e-)commerce, digitalisatie of ben je benieuwd hoe de winkelstraten er in de toekomst uit zien? Dat kan wellicht gratis, want MediaCT mag 10 gratis kaarten weggeven. Dat werkt simpel: mail je NAW gegevens naar [email protected] en wie weet ontvang jij van ons een gratis toegangsbewijs voor deze conferentie.

Datum: Vrijdag 18 september 2015
Tijd: Aanmelden vanaf 08:00 uur, sprekers vanaf 09:00 uur
Locatie: Nieuwe Kerkhof 1, 9712 PT Groningen
Prijs: € 150,- excl. BTW (voor studenten € 25,- incl. BTW)

Locatie van de lezing: de Nieuwe Kerk in Groningen