Ook dit jaar werd er weer een bedrijfsuitje georganiseerd. Na een zorgvuldige planning konden we op vrijdag 11 mei aan het einde van de middag vertrekken richting Terschelling. Het waddeneiland bleek dit jaar de perfecte plek voor teambuilding. Helaas konden niet alle teamleden van MediaCT erbij zijn wegens andere verplichtingen. Toch mocht dit de pret niet drukken.

E-commerce strategie

Naast de vele gemeenschappelijke activiteiten zoals fietsen, volleyballen en powerkiten was er tijdens het weekend ook tijd voor een serieuzere noot. Caspar en Tjitte maakten zaterdag bekend bezig te zijn geweest met het verfijnen van de huidige strategie en presenteerden deze in de lobby van het hostel. MediaCT zal zich samen met het team en de klanten meer gaan focussen op het centraal stellen van e-commerce binnen de organisatie. Tijdens het bedrijfsuitje werden wij daar allemaal van op de hoogte gesteld. De missie en visie zullen meer eensgezind worden en zullen een centrale rol gaan innemen binnen de strategie. Het team zal daar een belangrijke rol in gaan spelen. De medewerkers zijn uiterst belangrijk voor MediaCT en we hopen dan ook dat de goede werkzaamheden van de afgelopen periode voortgezet kunnen worden in de toekomst.

Powerkiten op het strand met strakblauwe lucht

Moe maar voldaan

Na een weekend vol van activiteiten, inspirerende woorden en gezelligheid was het tijd om richting huis te gaan. Moe maar voldaan namen we de boot naar Harlingen. Op naar volgend jaar!

Op de boot naar huis

Wil je meer foto's zien? Klik dan hier