In de mei editie van het Emerce Magazine is de case Noordz.nl verkozen tot beste case van de maand. Het project gerealiseerd door MediaCT toont de succesvolle formule van een warenhuis in combinatie met het faciliteren van een e-commerce platform voor verschillende partijen. Emerce is het leidende en toonaangevende multichannelplatform over online business en marketing en heeft een enorm bereik onder de top van de online marketing, media en e-business branche. Een groot compliment en bekroning op ons werk!

Noordz.nl

MediaCT - Noordz.nl beste case Emerce Magazine

Noordz.nl is het nieuwe online warenhuis van Nederland en biedt tevens een etalageplatform voor onder andere RadioNL, Warenhuis Vanderveen Assen, Noorderland en het succesvolle Voordeelvinden.nl. De combinatie van het warenhuis en het etalageplatform draagt bij aan het succes van het project. Ook de conversiegerichte en marketing geoptimaliseerde implementaties en ontwikkeling van de shop maken de shop zeer toegankelijk, persoonlijk en gebruiksvriendelijk voor de consument. Wij feliciteren Noordz.nl met het succes!

Emerce Magazine

Het platform Emerce omvat het magazine dat 9 keer per jaar verschijnt, de eGuide, de nieuwssite, e-mailnieuwsbrieven, webseminars en organiseert verschillende toonaangevende evenementen op het gebied van e-commerce. Emerce Magazine kent in totaal een oplage van >10.000 exemplaren en wordt verspreid onder beslissers op het gebied van online marketing, media en e-business.

Beste case Emerce Noordz.nl MediaCT

Zie ook het persbericht op Emerce.nl.

1 Comment